tisdag 8 december 2009

Bare att ta nye tag.

Kan man få göra om den här hösten?
Snälla?

Iaf när det gäller min bristande organisationsförmåga och motivation.
Jag vill vara stjärnelev! Istället är jag den som är stum på lektionen och på efterkälken. :(
Jag tror kursen var lite för mkt för mig. För hög nivå. Jag skulle ha behövt lite mer praktisk träning innan. Pratat pratat och pratat lite mer spanska. Större ordförråd.
Här kommer man från en baskurs och tror att man kan kasta sig in i sånna grejer som att läsa en massa spansk skönlitteratur och göra textanalyser.
Jag tror för högt om mig själv ibland, ironiskt nog.

2 kommentarer:

  1. du klarart! vi får prata spanska på söndag helt enkelt! kom ihåg att slå upp pepparkakor, att baka, lussebullar och mjöl på spanska!

    SvaraRadera
  2. heheheh ja :) det får vi.. tror däremot inte att de har några ord för pepparkaka och lussebulle... bolas de lusse? som pappa skulle säga :P

    SvaraRadera